Apartament Sunshine Mamaia Nord

Casa de la mare…

Joaca pe nisip

5 comentarii

De fiecare data cand mergem la mare, pe plaja, imi place sa le implic pe fete in activitati diverse. Nu am fost niciodata genul de persoana care sa poata sa stea linistita pe sezlog sau prosop…sau nu pentru foarte mult timp :). Asa ca tot timpul ne gasim cate ceva de facut: ne jucam in nisipul fin, facem plimbari lungi pe plaja si cautam urmele lasate de pescarusi, fosile de scoici, observam animalutele si plantele de la malul marii sau adunam scoici, jucam diverse jocuri, ne facem prieteni noi si desigur fetele sunt experte in scufundari si plimbari cu barca si vor mereu la adanc cu tati!

De-a lungul anilor am fost pe plaje de felurite tipuri: unele cu pietre, altele cu nisip fin si auriu, altele unde aveam o multime de alge la mal. Indiferent de locul in care ne aflam am incercat sa folosim toate materialele aflate la disposizia noastra si desigur sa ne folosim imaginatia. In imaginile urmatoare va voi prezenta cateva dintre „creatiile noastre” pe nisip. Cu mult drag pastram in borcanasul amintirilor noastre momente frumoase cand facem castele, prajituri sau diverse animale marine. O broasa testoasa minunata din nisip sau chiar din bolovani, un pestisor din alge au fost admirate la sfarsit de multi trecatori si fetele si-au luat rolul in serios….Un sat de indieni facut cu „mare arta” in jurul caruia au dansat si au cantat, castele si fortarete nenumarate, o padurice din conuri de brad impodobite cu pietre albe, care staluceau in lumina soarelui ca zapada iarna.

Joaca pe nisip
Joaca pe nisip 1

Si anul acesta am citit pe plaja: ne-am minunat de Aventurile unui Fir de nisip si de fabuloasa sa calatorie prin mare, am admirat Valul si Lumea din adancuri, am citit despre Insule si Rechini in minunate carti despre care o sa va povestesc in curand. Dar acum vreau sa va arat cum ne-am jucat si ce am creat pe plaja noastra.

Atunci cand suntem la mare, si nu numai, animalele marine sunt o preocupare constanta a fiicelor noastre si de aceea incercam sa o incurajam cat putem…caluti de mare, stele de mare si broaste testoase realizate printr-un simplu contur ornat cu minutiozitate cu scoici….nelipsita broasca testoasa in ocean, jocuri cu gheata colorata si colectia noastra de balene si delfini, o multime de intrebari si cunostiinte noi acumulate „pe viu”, au fost cateva dintre momentele de care isi vor aduce aminte cu siguranta…alaturi de prietenii noi pe care si i-au facut pe plaja desigur, lucrand impreuna!
Joaca pe nisip 2

Nu pierdeti nici o ocazie de a petrece timpul intr-un mod cat mai placut  alaturi de copiii vostri, construiti cu ei castele si claditi vise, urmariti valurile si ascultati marea, impreuna, iar daca doriti sa va relaxati in apartamentul nostru de la mare, ne puteti contacta aici!

5 gânduri despre „Joaca pe nisip

  1. Alina, imi vine, pur si simplu, sa ma arunc si eu direct pe plaja, acolo printre fete!!!
    Cat de frumos va jucati, ce minunatii ati creat, Doamne.

    Va pupicam mult, ne e tare dor de voi <3!

  2. Iti multumesc mult, draga mea. A fost veselie multa, munca dar si satisfactii! Va imbratisam cu drag si va invitam la o portie de joaca pe nisip!

  3. Pingback: Pontonul din Mamaia | Apartament Sunshine Mamaia Nord

  4. Pingback: Seashore – Usborne Naturetrail | Apartament Sunshine Mamaia Nord

  5. Pingback: Craft caracatita jucausa | Apartament Sunshine Mamaia Nord

Lasă un răspuns

