Apartament Sunshine Mamaia Nord

Casa de la mare…

Ne jucam cu animalele marine de la Mr Printables

Un comentariu

De multe ori site-ul Mr Printables a reprezentat o sursa de inspiratie in joaca noastra. Cum fetele sunt pasionate de animale marine si eram si in vacanta la mare, activitatea cu animale marine pe care am gasit-o pe site pe aceasta pagina, a picat la fix!

Am descarcat de aici template-ul animalelor marine si le-am scos la imprimanta pe cateva coli albe A4. Am prins cu agrafe de birou colile imprimate cu modelele animalelor marine in prealabil de cateva bucati de carton si am inceput sa le decupez.
Cartonul fiind mai gros nu a putut fi decupat de catre fete, de aceea m-am ocupat eu de acest lucru. Dupa ce figurinele animalelor marine au fost gata decupate, fetele au inceput sa le coloreze cu cariocile si sa le lipeasca melcisori pe post de ochi. Odata asamblate am preferat sa trec cu pistolul de lipit peste margini pentru a le intari si a le face viata mai lunga:)
O activitate frumoasa si simpla, realizata cu ajutorul unui adult, va bucura cu siguranta orice copil! Imaginile urmatoare va vorbesc de la sine despre joaca noastra cu animalele marine.
MrPrintables animale marine
MrPrintables animale marine 1

Nu pierdeti nici o ocazie de a petrece timp frumos alaturi de copiii vostri si daca doriti sa va relaxati in apartamentul nostru de la mare, ne puteti contacta aici!

Un gând despre „Ne jucam cu animalele marine de la Mr Printables

  1. Pingback: Craft caracatita jucausa | Apartament Sunshine Mamaia Nord

Lasă un răspuns

