Apartament Sunshine Mamaia Nord

Casa de la mare…

Invatam despre caracatite – fise si materiale utile

Un comentariu

Pentru ca in articolele anterioare v-am prezentat carti despre caracatite, in romana sau engleza, din care am aflat informatii extrem de importante, precum si un material video foarte valoros, dvd-ul Afla totul despre caracatite, in acest articol a venit momentul sa va aratam cum am finalizat noi studiul nostru despre caracatite.
Am folosit urmatoarele fise pe care o sa li le prezint structurat, cu linkul de unde au fost preluate.
Am cautat o fisa cu ciclul de viata al caracatitei, dar pentru ca nu am gasit nimic care sa ma multumeasca, am creat eu una pentru fete. Daca va place, puteti descarca Fisa ciclul de viata caracatita in format pdf. O fisa draguta despre anatomia caracatitei am gasit-o pe acest site.
Fise si materiale despre caracatite
Am lucrat apoi pe doua fise dragute de matematica in care erau prezente caracatite, respectiv aceasta si aceasta. Dupa aceste fise cu exercitii, ne-am amuzat cu o fisa punct cu punct, prin care am creat imaginea unei caracatite jucause, aceast material a fost preluata de aici. Am gasit apoi si doua fise labirint, prin care am ajutat caracatita sa ajunga la steaua de mare (fisa poate fi descarcata de aici) si o fisa labirint prin intermediul careia am descurcat tentaculele incalcite ale unei caracatite, preluata de aici.
Fise si materiale despre caracatite
Pentru ca suntem mari iubitoare de mandale, am gasit doua, cu caracatite, o mandala reprezentand o caracatita mare, preluata de aici si o mandala ce infatiseaza bratele uriase a unei caracatite acoperita de nenumaratele ventuze, fisa preluata de aici.
La final, le-am facut fetelor o fisa cu un quiz cu intrebari și cu informatii aflate din materialele folosite anterior. Puteti vizualiza si descarca acest material de aici – Quiz caracatita.

Va invit la sfarsit sa asculati acest  material de pe Enciclopedia Zimitot, dedicat caracatitelor!

Toate aceste fise si materiale, alaturi de minunatele noastre carti despre caracatite, cat si de exceptionalul dvd „Afla totul despre caracatite„, ne-au ajutat sa aflam mai multe despre aceste creaturi marine spectaculoase si ne-au apropiat incetisor de lumea din adanduri, una fascinanta, care ne uimeste de fiecare data! Daca aveti si voi copii pasionati de lumea din adancuri, daca va place sa urmariti alaturi de ei documentare despre vietatile din oceanele lumii, nu ezitati sa popositi un moment si asupra caracatitelor, caci sunt intradevar niste creaturi marine extraordinare!

Un gând despre „Invatam despre caracatite – fise si materiale utile

  1. Pingback: Craft caracatita jucausa | Apartament Sunshine Mamaia Nord

Lasă un răspuns

